MOSNEAGUL

Moşneagul ™ : pictures, sunset, photo, landscape, photos for sale , Andreas Gursky's most expensive photo,

experiment foto

exercitii fotometrice de natura topometrica, biometrie simetrica dar mai mult minciuni vii si atat de neadevarate incat imbujorarea adevarului paleste spre negru. departe de mine gandul dar mai ales dorinta de a-mi prezenta elemente prin segmente favorite dar uneori trebuie.
primele doua episoade urmand parcului Herastrau vor incerca resuscitarea staticii cu ajutorul tau. vor fi 2 exemple destul de asemanatoare de prin natura. moarta. moarta de-a binelea desi termenul care precum nuca’n peretele ascutit peste tot si plin de bumbi.
invitatiile mele sunt deasemenea 2. prima:  ar trebuie sa-ti imaginezi forma cat mai apropiata de realitate a copacului meu drag si cea de- a doua invitatie: sa-l gasesti. apoi chiar sa-l pui in evidenta prin ce stii tu mai bine: un text, un mesaj, o imagine cu voi sau pentru prietenii voastrii, impreuna. cu uriasul meu, binenteles. prima parte: cum arata copacul si cam de mare este?

mosneagul-parc1a
natura moarta. desi nu este chiar, intocmai… vreau sa spun. este natura. este si moarta dar matematica nu cade bine aici desi se adevereste pe cat posibil. insufleteste copacelul acesta!
macar cu un gand bun pentru ca si moartea simte. cred.  la urmatoare intalnire am sa vi-l arat „pe bune” si am sa va spun si locatia. aproximativa. Bucuresti; e sigur (asta pot sa spun).

Lasă un răspuns

