MOSNEAGUL

Moşneagul ™ : pictures, sunset, photo, landscape, photos for sale , Andreas Gursky's most expensive photo,

clarificari obsece clasificate neobscen dar tulbure

vorbind neintrebat.
ce poate fi mai ferm decat  un femur aprofundat? unul scufundat! proteze bionice fac viitorul mai trist dar mai interesant si cum intr-o buna zi mana si piciorul vor avea procesoare  diferite or doar vor fi administrate de firme concurente, asa si gura mea ( sper sa nu bata fundul) isi face de cap cu orice initiativa manuala de stergere a prafului nestelar dintre cele cateva taste ce mi-au ramas intiparite nu doar sub unghii ci chiar intre piele si minte. minte cel care nu recunoaste doar pentru ca nevazand „curentul electric” ori stiu eu ce vietate nu-si doreste a crede in realitate si cersind minuni nu se poate multumim cu una singura; si anume a le vedea (bucurandu-le in bucuria-i proprie dar nu atat de personala).
despre ce vorbeam? da. natura (mea) moarta nu trebuie luata drept obsesie si tin sa va asigur ca prea rar veti gasi aici imagini astfel prealucrate. eu sunt doar omul soarelui. altceva. portet, portete si portait nici ca veti gasi in pagina mea astfel ca eliminand pe rand domenii dragi riscam de ramanem cu mai putin din infinitul pagubit. doar ca nu spun ca nu m-am jucat si candva in nisip ori prin ţărână, n-am urinat pe mine (nu doar ca nu mi-a fost altcineva prin preajma dar la o anumita varsta astfel de lucruri se iarta; ce vremuri!!!) si mai ales n-am spus prostii (ca de facut mi-e martor eu’ul; mintea’i pe relax) ma gandesc sa va pun osul la treaba.
material natural de rochita ori fustita ornat, brodat si binecuvantat va fi (fara a generaliza) in cateva (2-3 ) postari urmatoare. nunta va fi!
a cui a fost de’a fi sa fie?
cine poate sti sa nu spuna dar sa bucure si sa se bucure pe sine doar spre multumirea celuilalt. primele cadre

vizionare placuta!

pet1a
in complex’tare; doar pentru incurcare…
pet1b

Lasă un răspuns

Information

This entry was posted on 06/17/2009 by in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , .
