MOSNEAGUL

Moşneagul ™ : pictures, sunset, photo, landscape, photos for sale , Andreas Gursky's most expensive photo,

VaERTISMENT

in contractul cadru, cadrat dar neincadrat deci in consecinta nul, adica de respectat cu sfintenie dintre mine si univers (cel interior; desigur) sta, chiar este stipulat urmatorul lucru: permanent va trebui sa ma ocup de 2 lucruri simultan si atunci nu-mi prea ies ploile (d’asta si trag tare pe soare). primul lucru ce-mi cade in atributie este sa ma gandesc la nimic iar cel de-al doilea… normal, de ce fac, de ce sa asta. acum ca tot le-am rezolvat trebuie sa va spun ca in raportul anual pe care-l intocmesc fata de univers, caracterizand comportamental dar mai mult sintetic trairile soarelui in sistem referential ales TOTAL intamplator (România), in româneşte (ca tot veni vorba) trebuie sa aleg (fara vot; suna respingator asta e), sa declar si sa ma exprim in deplinatatea facultatilor mele cu plata neizbavite dar absolvite de orice responsaabilitate in cazut de fata (faţă). cum spuneam… e rolul meu sa-i spun soarelui ca’i fain si mai ales cum ii stau hainele cele noi. imparatul tot imparat. acum, pot sa fac asta la un an de zile ori cand se schimba macazul. inseamna de vreo 2 ori pe ani. solstitiu (cum s’ar spune). si cum mai am de asteptat vreo 2 zile. am sa-mi dau din petec de cer in sac de cersetor si am sa-mi fac pe propriul plac, incalcand ordine ceresti nescrise asa cum ii sta bine unui om. pacatos. probabil ca am sa exagerez si vreo saptamana si ceva (poate mai bine, poate mai rau) am sa obosesc si am sa va obosesc cu acelasi asfintit. lucrurile au scapat de sub price control iar cel periodic este de o aciclitate total nedescrisa si mai ales imposibil de trasat in vreun grafic planbiped. cel mai frumos asfintit din România (a se citi Bucureşti). pana la proba mea proprie si necontrara… ramane cum stabilit desi nimic nu-i sigur. cadre sunt vreo jumatate buna de suta si am reusit sa le reduc pana la 17 plus ceva jocuri de nuanta ori lipsa (mai ales) de prin aceasta. cam asta va urma prin aceasta pagina; mi-am spus eu ca-i bine de stiut. daca exist vreo alta varianta de a pune in valoare vreo imagine… este bine primita chiar si de mine. va astept fara asteptari (d’ale voastre) pentru ca nu cumva sa nu aruncati deceptiile doar in curtea mea. pace.

Lasă un răspuns

Information

This entry was posted on 06/20/2009 by in Uncategorized and tagged .
