MOSNEAGUL

Moşneagul ™ : pictures, sunset, photo, landscape, photos for sale , Andreas Gursky's most expensive photo,

profile deSorae (nu; nu’i greşit)

DSC_8566cutDSC_8565cut
DSC_8564cut

10 comments on “profile deSorae (nu; nu’i greşit)

  1. Unna
    09/23/2010

    am folosit una din ele aici http://doarunna.blogspot.com/2010/09/o-calarire-in-zori.html

    (scuze ca nu am asteptat acordul, dar am menționat sursa :))

    • mosneagul
      09/23/2010

      …eu le’am facut (ca de creat… e greu de spus!), am incercat sa le aduc la cunostinta oamenilor in online si nu numai. in cazul in care cineva le va prelua, cumpara chiar… si valorifica (in felul sau) voi reveni si voi mentiona acest aspect sau voi fi nevoit sa le sterg (din mediul online). macar tu ai mentionat… ceva. Google a luat imaginea si o foloseste drept reclama (prin Turcia, stiu eu…) fara ca cineva sa’i fi dat vreun acord. nu vreau sa spun ceva despre cei care nu le folosesc in scop comercial; ma bucur ca le’a placut. Multumesc; tie’ti…

  2. dali.dali
    09/29/2009

    ..unde esti, cu cer, cu nori, cu tot?..

  3. Elza
    08/12/2009

    hai mai ridica soarele ala… ce faci?

  4. Elza
    08/04/2009

    parca seamana putin cu mine… din profil🙂
    te salut!

  5. dalinicolau
    07/27/2009

    ..desi titlul postului are o conotatie feminina[asa mi se pare],
    profilul compus din cele trei imagini, imi transmite un fel de fuziune intre masculinitate si feminitate, dar care tinde spre masculinitate,putere, calmitate, stapanire de sine..tacere, de neatins.

    [titlul postului imi aduce aminte de filmul Soraya]

  6. vochina
    07/20/2009

    Superbe fotografii! Iar eu ma dadeam mare cu ale mele, in fata prietenilor…

  7. Lorena
    07/20/2009

    Superba realizare a apusului!

  8. Lia
    07/18/2009

    Sorae🙂 …un fel de „frate al lunii” ?

Lasă un răspuns

